Marked for life.

Dagen har varit mycket rolig och intressant!
Mötte upp Anna vid Skanstull strax efter 9 i morse för att vi skulle bege oss till "East Street Tatoo" på Östgatagatan. Tyvärr var det stängt för renovering, vilket var en smärre chock med tanke på att det inte stod något om det på deras hemsida. Hade vi vetat det så hade vi ju liksom aldrig åkt dit.
Så mitt i all besvikelse bestämde vi oss för att leta upp ett ställe där vi kunde få i oss frukost. När vi var klara promenerade vi sedan mot Medborgarplatsen och hamnade till slut i Gamla Stan. Värmen och promenaden gjorde oss törstiga, så vi satte oss på ett café mitt i smeten för att hälla i oss varsin isté. Gott och välbehövligt!
Sedan funderade vi över om det inte fanns någon annan tatueringsstudio som hade öppet, så Anna tog upp sin mobil och sökte på internet. Där hittade hon en studio som verkade bra som låg vid Odenplan, så vi begav oss till tunnelbanan och åkte helt enkelt dit. Med tummar och tår hoppades vi på att hon skulle kunna få en tid redan idag... vilket hon fick!
Tatueringen tog en timme och den passar Anna som handen i handsken. Den är verkligen Anna!

Och nu är jag bara ännu mer säker på att jag SKA tatuera mig. När jag har pengar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0