Lista.

1. Hur gammal är du om 5 år? 29... Tiden går fort när man har roligt!
2. Vem var den senaste du träffade? Emma. Min underbara svägerska.
3. Hur lång är du? 173 cm lång.
4. Vilken var den senaste film du sett? Hrm.. "Kärlekens språk" faktiskt. Hehe.
5. Vem ringde du senast? George.
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Ålder. Usch, det är så sorgligt när dom dör. Min sim och vår dotter är helt förstörda." Haha. Spelade The Sims 2 där jag spelar med "min" familj. "Min" man dog 68 dagar gammal. Snyft!
7. Vad är dagens planer? Ja, dagen är ju praktiskt taget slut, men kvällens planer är inga speciella. Kanske spela mer Sims?
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Skicka sms, helt klart. Man vågar mer när man skriver...
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Förlovade sambos.
10. När såg du senast din mamma? Under middagen.
11. Vilken ögonfärg har du? Gråblåa, typ. Dom skiftar färg ibland!
12. När vaknade du idag? Strax efter nio. Tjoho!
13 .Har du någon gång hittat en katt? I wish!
14. Vilken är din favoritplats? Oj.. Har många. Men ska jag nämna en så blir det nog Årsta Havsbad. Där har vi "sommarhuset".
15. Vilken plats föredrar du minst? Skogen... under kvällstid. Haha.
16. Var tror du att du befinner dig om 10 år? Oj.. Jag hoppas att jag lever med någon och har två barn. Och arbetar med något som jag trivs med. Vore ganska sorgligt om jag inte kommit någon vart när jag är 34...
17. Vad skrämde dig som barn? Clowner! Höjder! Gah.
18. Vem fick dig att skratta senast? Emma. Hihi!
19. Är du för ung för att äga LP-skivor? Haha. Alltså, man kan ju faktiskt köpa LP-skivor fortfarande. Men näe, jag äger inga.
20. Har du stationär eller bärbar dator? Stationär skitdator... Vill ha ny! Och helst bärbar.
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Beror på om jag har sällskap eller inte. Hehe!
22. Hur många kuddar har du i sängen? En här hemma, två när jag sover borta.
23. Hur många landskap har du bott i? Ett.
24. Har du någon gång spytt på fyllan? O ja. En gång och det räcker så det blir över.. Fy fan. Aldrig mer!
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Det beror väl lite på vad jag gör just då. Kanske. Haha.
26. Är du social? Nuförtiden - absolut. Men har varit väldigt blyg, tyst och inåtvänd tidigare.
27. Vilken är din favoritglass? Finns ju så många! Men det måste nog vara päronglassen i sånt där "Big Pack". Mums!
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Köpa en ny dator! Hahaha. Resa till Chile och USA. Spara resten.
29. Tycker du om kinamat? Oh yes.
30. Tycker du om kaffe? Jag MÅSTE ha kaffe. Hahaha. Ja, jag tycker om kaffe!
31. Vad dricker du till frukost? Mjölk eller juice.
32. Sover du på någon särskild sida? Oftast höger.
33. Kan du spela poker? Mjo, det kan jag väl. Spelar dock inte särskilt seriöst.
34. Tycker du om att mysa? Vem gör inte det.?
35. Är du en beroendemänniska? Heh.. Beror väl lite på vad man syftar på. Men ja, nikotin och koffein.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Japp, min moster. Hihi!
37. Vill du ha barn? Ja, dom är meningen med livet.
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, of course. Och så lite spanska och finska.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nope.
40. Föredrar du havet eller en pool? Pool. Där slipper man salta kallsupar.. Urk!
41. Vad spenderar du helst pengar på? Filmer och musik.
42. Äger du dyra smycken? Använder knappt smycken, eftersom jag är nickelallergiker. Blir oftast plast eller krimskrams.
43. Har du någon gång testat narkotika? Näe, det har jag inte. Har däremot stått vid sidan av några som rökte på. Det var tillräckligt, kände jag!
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? En cigg... Heh.
45. Vem är den roligaste människan du känner? Min bror. Hihi!
46. Välj ett ärr på din kropp? Oj.. Har så många! Men det får väl bli dom jag har i öronen efter två försök till att ha hål.
47. Vad har du för ringsignal? The Rasmus "Ghost of love".
48. Har du kvar klädesplagg sedan du var liten? Mamma har en kartong med bebiskläder, som antingen jag eller bror får ärva när vi får egna bebisar (inte tillsammans, förstås! Hahahaha)
49. Flirtar du mycket? På skoj, ibland. Jag föredrar dock att bli flörtad med.
50. Vart togs din profilbild för din blogg? I badrummet, av Emma.
51. Kan du byta olja på bilen? Haha. Näe!
52. Har du fått fortkörningsböter? Vore väldigt konstigt om jag hade fått det, eftersom jag aldrig har suttit bakom ratten.
53. Vilken var den senaste bok du läste? "New Moon" (svenska).
54. Läser du dagstidningen? Ibland.
55. Prenumenerar du på någon veckotidning? Näe.
56. Dansar du i bilen? Jadå! Både dansar och sjunger. Hehe.
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? NRJ.
58. Vad var det senaste du kraffsade ner på ett papper? Avgång och ankomst för flyget till Malmö i förra veckan.
59. När var du i kyrkan senast? Förra julen, om jag minns rätt.
60. Vilka personer utmanar du? Dom som har lust!

Listan tog jag från Kenza.

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, den listan ska jag göra :D

2009-06-10 @ 12:47:17
URL: http://emmasoder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0