Det är lite lustigt...

...hur saker och ting alltid "klaffar" på något vis.
Dagens planer var ju som sagt att Anna skulle tatuera sig, och vad ser vi då överallt? Och då menar jag verkligen överallt! Tatuerade människor. Det kan ju ha med sommaren och värmen att göra, att folk har mindre kläder på sig och visar upp sina konstverk. Men det kändes ändå en aning bisarrt att dom flesta vi passerade idag hade en eller flera tatueringar!
Jag har alltid varit intresserad av tatueringar och har länge velat ha en och planerat för en. Och efter idag.. Ja, som jag sa, jag ska fan ha en! Det är så jäkla snyggt.


In my life
I decide

Kommentarer
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

här i Italien ser jag alltid tatuerade folk, ALLA tatuerar sig haha. känner verkligen trycket att jag måste sluta vara så larvig och våga också :P

2009-06-27 @ 11:58:53
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0