Brist på innehåll..

För ett inlägg, alltså. Händer ju inte så väldigt mycket just nu, det regnar mest... Haha.
Och vad gör man när vädret är för trist för att vara ute och när man har tid över efter att ha sökt jobb? Ja, man sitter vid datorn, surfar runt eller spelar "The Sims 2".

Imorgon händer det lite i alla fall. Midsommar! Dock så blir det firande här hemma för första gången, med tanke på att morfar är sjuk i cancer, så vi åker inte ut till landstället som vi har gjort alla andra år. Men det kommer bli trevligt i alla fall, för Emma och hennes mamma kommer över.
Och så kanske jag lägger upp bilder på mitt sminkande då, för första gången här på bloggen. Jag är ju som sagt väldigt intresserad av smink och älskar att spendera tid framför spegeln och exprimentera (stavas det så..? hehe). Tyvärr har jag ju ingen egen kamera och lånar Emmas, men det ska förhoppningsvis funka ändå. Gäller bara att ha rätt ljus när man tar kort...
Näe, nu blir det "The Sims"-spelande. Är helt kär i min familj!

Kommentarer
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

ja jag vill se ditt midsommarsmink :D

och jag vill också fira midsommar :(

men blir en vanlig jobbdag. kanske ska ut och göra en krans till mig och michele? haha

lite dåligt med blommor här tyvärr :P

2009-06-18 @ 21:34:07
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0