Bloggar och äter frukost.

I´m multitasking! Woho. Eller nåt...
Vaknade alldeles för sent. Vet inte vad det var för fel på mig, men efter att jag hade läst ut "New Moon" kunde jag inte somna. Men det gjorde jag tydligen visst det, för kl. 4 vaknade jag. Därefter lyckades jag inte somna om förrän vid 7-tiden då folket här hemma hade tagit sig till jobbet.
Och snacka om att somna om - ordentligt. Vaknade för sisådär 20 minuter sedan eller nåt. Jag är åtminstone pigg!
Nu är jag stressad istället.. Haha. Ska till Vällingby med Emma idag.
Har strax kastat i mig frukosten och ska börja göra mig i ordning.

Kommentarer
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

åh fy sovproblem är de värsta!

2009-06-08 @ 11:34:01
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0