Ready, set...go?

Gah. Nu är jag heeeelt färdig. Ätit mat, fixat håret och fyllt på sminket lite. Och nu sitter jag här... Och väntar. Jag har fasen väntat hela dagen! Haha. Blir så less.
Vet dock att det är värt väntan! Ska bli riktigt kul att träffas igen och höra om hur allting har varit. Även om han är 25 år äldre, så känns det alltid som att vi är jämngamla när vi ses (och då kan man ju undra om han beter sig som 24 eller om jag beter mig som 49.?). Allt är så naturligt med honom, vilket känns helt sjukt när jag tänker efter. Men det är något speciellt med honom som jag verkligen inte kan sätta fingret på.

Kommentarer
Postat av: Zandra

vem är det du ska träffa?

2009-07-20 @ 22:55:28
URL: http://znest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0