Jag orkar inte!

*suck*
Har tjafsat med mamma. Har gått igenom allting som jag behöver för skolan... Och nu är hon irriterad över alla pengar som måste läggas ut. Men vadå? Ska jag skita i min framtid och utbildning för att hon vill spara pengar? För att hon väljer att lägga ut extra pengar på en stor fest när hon fyller år? För att hon har betalt en veckas resa till Mallorca?
Jag orkar inte! Känner bara för att ge upp. Jag är ju bara i vägen och gör saker fel hela tiden. Dom blir aldrig nöjda.
Jag hatar att inte ha något jobb, ingen inkomst. Hade jag haft det så hade jag flyttat ut på en gång!

Kommentarer
Postat av: Emma

Du kommer klara det, du får inte ge upp!

2009-07-29 @ 13:21:44
URL: http://emmasoder.blogg.se/
Postat av: Sabine - Ab imo pectore

åh vad jobbigt å tjaffsa om sånt..

hatar å bråka om pengar

2009-07-29 @ 14:36:59
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0