Jag hatar att ha rätt.

Som jag skrev i mitt förra inlägg, så blir det att jag och G ses efter middagen istället.
Får helt enkelt acceptera läget, med tanke på att det börjar gå bra för honom nu. En massa viktiga möten idag! Jag är bara glad för att det äntligen sker. Han har väntat så länge nu, så det är han absolut värd! Och inte minst hans familj.
Däremot så är det jäkligt störande att jag ofta har rätt vad det gäller honom och tider... Haha. Nåja, jag kommer att se honom i alla fall och det känns bra! Hellre senare än planerat, än inte alls.

Kommentarer
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

hihi bra inställning har du i alla fall =)

2009-07-20 @ 16:20:31
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0