"Can you help me, please?"

Dagen har varit fylld med att hjälpa G via telefon. Det är inte lätt när man inte kan svenska så bra än och dessutom har svårigheter med engelska.
Men jag finns till för att hjälpa, så jag fick sätta mig här vid datorn, gå in på dom sidorna jag behövde, översatte och så var allting klappat och klart.

Utöver det har jag inte gjort så väldigt mycket mer. Skulle ha sökt jobb, men det orkade jag inte riktigt idag. Vet inte om jag blivit påverkad av vädret, men något är det i alla fall... Man känner sig alldeles rastlös, samtidigt som man inte har lust med någonting alls egentligen. Hur går det ihop..?

Kommentarer
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

snällt av dig att hjälpa till =)

2009-07-09 @ 20:31:23
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0