Blivande hotellreceptionist?

Jag har äntligen fått svar från Komvux (Jensen Vuxenutbildning) och i augusti börjar jag studera på distans!
Det jag kommer att börja läsa är Programhantering, Företagsekonomi A och Hotell A. Känns både läskigt och spännande på samma gång. Dels för att jag äntligen är på väg mot min framtid, dels för att det just är på distans och gör mig lite nojjig över att jag inte riktigt ska klara av det. Och så är det bara under två månader också...
Jag ska slita arslet av mig, för jag vill det här och jag ska klara av det! Om jag bara tror på mig själv, så kommer resten gå som en dans. Eller hur?



Kommentarer
Postat av: Emma

Du kommer klara det här :D

Vill du verkligen det här så kommer du fixa det!!

2009-07-08 @ 12:40:46
URL: http://emmasoder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0