Bästa kvällen på länge!

Jag älskar när saker och ting är spontana. Som igår kväll t.ex.
Anna och jag satt på MSN och chattade, båda hade lust att göra något, men ingen visste exakt vad. Jag sa att jag hade lust att gå ut, men inte ända vägen in till stan. Så vi kom fram till att mötas upp i Spånga för att gå på "Caledonian" (lokal krog, typiskt stammisställe).
Vi hann knappt sätta oss ner förrän Annas vän Niklas dök upp (har träffat honom ett par gånger tidigare), vilket gjorde kvällen lite roligare. Jag drack två glas rödvin, Anna två flaskor cider. Strax efter tolvtiden frågade Niklas oss om vi hade lust att fortsätta hemma hos honom istället, så vi drog dit och var där i en timme skulle jag kunna tro. Blev lite hastigt, eftersom vi insåg att sista pendeln (som Anna skulle ta) gick strax efter halv två.
Mycket prat, många skratt och massor av musik - helt klart bästa kvällen på länge!

Och vet ni? Första låten vi hörde när vi kom dit var "F-f-f-falling" (The Rasmus)... a pretty good sign for a night that ended up great!!



("Cheese!" Gammal bild, men lika glad ändå)

Kommentarer
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

åh lät som en toppenkväll =)

2009-07-11 @ 15:15:55
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0