Är inte det där..?

 

(Klicka för större bilder!)

Nu under eftermiddagarna när jag inte haft något bättre för mig, så har jag glott på "Make me a supermodel" som visas på TV3.
En utav mina favoriter i tävlingen är helt klart Ronnie (han på bilden till höger). Påminner inte han jäkligt mycket om Robert (till vänster)? Min haka tappades i golvet när jag började titta på serien. Dom skulle kunna vara bröder! Haha. För jag är väl inte helt fel ute när jag tycker att dom faktiskt påminner om varandra..?
Bilderna gör sig inte riktigt rättvisa här, för jag tycker att dom påminner ännu mer om varandra när dom ler och skrattar. Men kul är det!

(Bild 1 här, bild 2 här)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0