Nu har jag jullov!

Åh, jag är så glad! Och framför allt lättad. Jag är äntligen färdig med skolan för den här terminen och året. Det har varit kämpigt, men också väldigt kul.
Nästa termin börjar den 11 januari, så lite jullov har jag ändå! Skönt! Då börjar tre nya kurser. Kan inte fatta att jag redan har läst 5 kurser! Tiden går fort. Speciellt när man pluggar på distans... Jisses.
Och på tal om distans - tidigare ikväll gjorde jag mitt första distansprov. Läskigt värre! Haha. Får se hur det gick på det sen, men känns bra i alla fall.

Alla julklappar är ordnade. Köpte den sista idag. I och med att julen blir väldigt annorlunda i år pga morfar, så har mormor bestämt att alla ska köpa en julklapp för 150kr och så har vi lottning. Det var den jag fixade idag, för igår (när jag shoppade alla andra julklappar) visste jag inte riktigt vad jag skulle handla.
Funderar dock på att köpa något ytterligare till G... typ cigarrer eller parfym. Vi får se! Honom ska jag ju inte träffa förrän i januari någon gång, så det finns fortfarande tid för planering. Yay!

Kommentarer
Postat av: E - Bloggen om mode & skönhet - God Jul !

God Jul :)

2009-12-24 @ 00:17:33
URL: http://hondaremelie.blogg.se/
Postat av: Maria

underbart med jullov =)

2009-12-24 @ 08:45:36
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0