No time for fun and games.

Ja, jisses... Är rätt stressad.
Terminen och TVÅ kurser slutar nu den 25:e. Har legat lite efter, men kommer mer och mer ifatt. Idag, istället för att ta det lugnt och njuta av julmyset, så har jag pluggat och skickat in två uppgifter. Yay for me!

Imorgon måste jag ta mig in till stan också för att handla julklappar. Hittills har jag bara julklappar till pappa och bror. Vet inte hur jag ska hinna allt, men det ska gå.
Eventuellt så blir det tjejkväll med Anna imorgon också. Lite kul ska jag ju få unna mig, eller hur? Dock så blir det en massa plugg på morgonen. Gör jag inte det, så är jag inte värd en tjejkväll. Det har jag bestämt.
Plugget går först, vill inte sabba för mig själv igen som så många gånger förr. Det räcker med att ha fått gå på sommarskola på högstadiet, gått om tvåan på gymnasiet och läst upp betyg på komvux.
Nästa år är mitt år, det vet jag! Jag pluggar äntligen något som jag är intresserad av och som jag vill arbeta med i framtiden.
Jag älskar ju trots allt att träffa människor och jag är väldigt social, uttåtriktad och ambitiös. När det väl gäller! Jag är också sjukt envis och jag går numera efter mottot: vill man, så kan man!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0