Lite färg gör en alltid glad!



Emma var här tidigare idag och vi lekte en del framför kameran. Hon har färgat håret mörkare och är skitsnygg i det och brunetter passar ju väldigt bra i röda läppar. Så vi testade ett läppstift som jag har haft ett bra tag, men som jag knappt har använt och här är resultatet på mig. Har varit lite osäker i och med användandet av just läppstift, tycker jag har så fylliga läppar redan så jag behöver egentligen inte läppstift. Men det var kul att leka lite med det idag och jag måste erkänna att jag blev rätt nöjd med det jag såg. Och lite färg gör en ju alltid glad!


Kommentarer
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

riktigt snygg färg på läpparna =)

2009-12-30 @ 18:52:20
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0