God Jul!

Ja, jag hann inte riktigt blogga igår, så jag får önska allesammans en god jul idag istället. Det gör väl inget?

Dagen igår var jättemysig, dock annorlunda. För er som inte vet så är morfar riktigt sjuk, så mormor hade styrt upp så att vi skulle fira julen där i år istället.
Att se morfar så där gjorde ont i hjärtat, men jag är otroligt glad över att vi ändå kunde vara där och fira jul tillsammans.
Vi åt god mat, tittade på tv, pratade och hade julklappslottning för första gången. Alla hade, som jag nämnde tidigare, fått i uppdrag att köpa en julklapp för runt 150 kr. Jag fick en chokladask och skraplotter! Jag vann 10 kr... Haha.
Jag och min familj åkte därifrån vid 19-tiden, så vi var väl hemma strax före 20. Då delade vi ut våra julklappar och ja.. jag vet inte vad jag ska säga. Jag blev riktigt överaskad! Mamma hade "förvarnat" om att det inte skulle bli så mycket i år, men om inte hon tycker att det där är mycket, så vet jag inte.. Haha! Åh. Jag har världens finaste familj (inte bara pga julklapparna, förstås) och världens finaste Emma. Hihi!

Berättar i ett senare inlägg vad jag fick.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0