Den eviga "Twilight"-hysterin.
Surfade in på Aftonbladet och vad ser jag där? Jo...
Jag menar, kom igen! Seriöst? Låter som världens sämsta reklam.. Typ: "Fantiserat om att ha sex med en vampyr? Nu kan din dröm gå i uppfyllelse - en kall dildo som glittrar, precis som allas älskling "Edward"! Tss. Och då ska den här dildon vara "speciell" bara för att man kan lägga in den i frysen? Det kan man väl göra med en "vanlig" också, eller har jag fel? Bara tanken på att en ung tjej köper den här dildon, lägger den i frysen och sen lägger sig till sängs med den för att fantisera om att hon blir tillfredställd av en vampyr... Vet inte riktigt vad jag ska säga. Visst, alla har sina egna fantasier och egna saker som dom går igång på, självklart, men själva affärsidén känns så töntig. Håller ni inte med? Artikeln finns att läsa här.
Edit: Notera även bilden dom har valt till artikeln.. Haha! Undrar om dom valde den för att dom tycker att Robert ser lite pilsk ut? Aftonbladet underhåller som vanligt!
Sv: Samma här, en paus med te mitt i skoluppgifterna :)
Haha, helt sjukt med Twilight-dildon.
hejsan!
Okej,förlåt för detta späm...Men jag vill tipsa dig om en blogg som heter http://jjuno.blogg.se
Det är inte bloggaren som skickat detta,utan en läsare..Och varför jag gör det,är för att jag älskar den bloggen.Det är en vettigaste,viktigaste & bästa bloggen jag läst.Hon skriver om självförtroende .Om en människa ska funka,så behövs självförtroende .Det är a-o i livet.
Hon skriver allt ifrån hur du blir säkrare med killar,till hur du kan stärka din kompis självförtroende .Hon kommer också ha intervjuer med några läsare,som varit mobbade eller haft anorexia..Gör som du vill,men du vet precis lika bra som jag att en sån hära blogg behövs,så det är ett vettigt beslut att besöka den.Tjejen som skriver den är värd en stjärna på blogghimmlen.
Tack för mig
( http://jjuno.blogg.se
haha ja tänk vad man gör för att tjäna pengar :-)!
kram
HAHA, de är inte kloka, Aftonbladet. Snart kommer väl en upplåsbar Barbara med Twilight-tema också, så att den hysteriska reklamen kan nå ut även till killar. Pfft.